I want to join the KCA

View previous topic View next topic Go down

I want to join the KCA

Post by JB1 on Sat Jan 15, 2011 5:27 am

Hello! I am here because I want to join the KCA. I was invited by Buzzon, and he told me to post here. I'm sorry if it's not the right place, and I thanks him very much for his support.

Anyway, here's my application.

in game name(s): JoaoBertazza1
xfire: jaumbertazza
faction: National
main class(es) and lvl: Main class: Commando - Level: 29, almost halfway to 30
Location: Brazil
Age: 15
why you want to join KCA: I want to join KCA because it's a skilled group, and some friends told me about the clanwars and the team work/team play. And I want to be a part of it, as a skilled player (I think I am, huh >_> ).

Thanks a lot and I hope you like it.

JB1
Guest


Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Buz on Sat Jan 15, 2011 5:31 am

So, you finally did your app :DDDD.
Now I am not anymore the only Br guy here yay!!!!!
Welcome...




avatar
Buz
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 1232
Reputation : 33
Join date : 2009-12-30
Age : 22
Location : Brazil

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Eagle on Sat Jan 15, 2011 5:33 am

Is that the guy about you were talking Buz? Looks good, wait for an admin Wink




Bird

Eagle
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 4022
Reputation : 128
Join date : 2010-04-04
Age : 22
Location : Berlin, Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Buz on Sat Jan 15, 2011 5:34 am

Yeah, thats him.




avatar
Buz
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 1232
Reputation : 33
Join date : 2009-12-30
Age : 22
Location : Brazil

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Ostrich Man on Sat Jan 15, 2011 5:37 am

Looks smexy :3




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by JB1 on Sat Jan 15, 2011 5:38 am

I'm smexy? *-* Yay.

LOL Buz, didn't know you were talking about me Very Happy

Oh, yeah, hopefully, you won't be the only brazilian here Very Happy

JB1
Guest


Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Guest on Sat Jan 15, 2011 5:50 am

JB1 wrote:I'm smexy? *-* Yay.

LOL Buz, didn't know you were talking about me Very Happy

Oh, yeah, hopefully, you won't be the only brazilian here Very Happy

He means that I'm smexy. But I guess you have some traces of shexyness too :3

Looks pretty really good Very Happy Just wait for Met :3

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by JB1 on Sat Jan 15, 2011 5:54 am

Hmm. Thanks Smile

I really didn't expect that you guys would like it that much. Thanks for the support Smile

JB1
Guest


Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Met on Sat Jan 15, 2011 5:55 am

*expects brazilian spam on top of all the norwegian*

Sure, seems fine to me Joao Wink Make an account, I'll activate asap, yadda yadda, etc etc
avatar
Met
LoL Member
LoL Member

Male Posts : 2475
Reputation : 218
Join date : 2009-12-24
Age : 24
Location : Kent, England

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by JB1 on Sat Jan 15, 2011 6:00 am

Thanks a lot Met! And also thanks for Buz, that invited me, and for all that posted here! Very Happy

JB1
Guest


Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Bliepbliep on Sat Jan 15, 2011 6:05 am

Welcome Very Happy
avatar
Bliepbliep

Male Posts : 1084
Reputation : 24
Join date : 2010-07-01
Age : 1343
Location : In a town that Blieps :P

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by JB1 on Sat Jan 15, 2011 6:14 am

Thanks ^^

JB1
Guest


Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Ostrich Man on Sat Jan 15, 2011 6:22 am

Welcome ^^ Very Happy
Enjoy your stay and add:
Eirik16 and =KCA=Eirik

Norwegian spam is tha best type of spam Razz




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Cesar <3 on Sat Jan 15, 2011 6:27 am

MetDread wrote:*expects brazilian spam on top of all the norwegian*

Sure, seems fine to me Joao Wink Make an account, I'll activate asap, yadda yadda, etc etc


Kommer ikke til å skje ;P

Welcome Mr. Brazillian Dude The Second Very Happy




"[22:24] =KCA= Eagle: And screw you. bcuz of your "me too hooooot" I always had to think about it/you...While takin a shower....soo wrong.....fuck you"

[21:41] =KCA= Ezreal: wat else
[21:41] =KCA= Ezreal: mhhhm
[21:41] =KCA= Ezreal: Oh right wat about some nice stories?
[21:41] =KCA= Ezreal: aint all negative
[21:41] =KCA= Cesar: yes pls
[21:41] =KCA= Cesar: *unzip*
[21:41] =KCA= Ezreal: Ehm
[21:41] =KCA= Cesar: LOL
[21:41] =KCA= Ezreal: ehhh
[21:42] =KCA= Ezreal: fk
[21:42] =KCA= Ezreal: u
[21:42] =KCA= Ezreal: ²

[04:11] Fudge: goodnighty 
[04:11] =KCA= Cesar: cya
[04:11] Fudge: the sex was painful but fun

Cesar <3
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 2190
Reputation : 60
Join date : 2009-12-30
Age : 98
Location : Oslo, Norway

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Ostrich Man on Sat Jan 15, 2011 6:54 am

Enig ^^
Norwegian spam is the best spam :3




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by JB1 on Sat Jan 15, 2011 6:55 am

Brazilian spam all the way Twisted Evil


JB1
Guest


Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Eagle on Sat Jan 15, 2011 7:06 am

Team Norway: Cesar & Eirik

Team German: Eagle & Heaven

Team Brazil: Buz & JB1

Twisted Evil Razz




Bird

Eagle
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 4022
Reputation : 128
Join date : 2010-04-04
Age : 22
Location : Berlin, Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Ostrich Man on Sat Jan 15, 2011 7:10 am

And the winner is..........
Team norway Very Happy




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Met on Sat Jan 15, 2011 8:07 am

Team NL: *Huge long list*

Team UK: Met >.<


Anyways I see this as being a spam thread Wink

/lock
avatar
Met
LoL Member
LoL Member

Male Posts : 2475
Reputation : 218
Join date : 2009-12-24
Age : 24
Location : Kent, England

View user profile

Back to top Go down

Re: I want to join the KCA

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum