Application

View previous topic View next topic Go down

Application

Post by Philly. on Fri Dec 31, 2010 9:32 am

Oh Hai, Philly here Smile
I thought a lot about it, and I think I'll take KCA, instead of GC.

in game name(s): Philly
xfire: phillipdk
faction: Both
main class(es) and lvl: A lvl 30 soldier on each faction.
Location: Denmark
Age: 14
why you want to join KCA: I thought a lot about this, because I'm a kinda skilled player, and there for I would love CW's, which they got a lot of in GC.
The main reason I picked KCA, is because of the community I heard so much of. In TDD there were a fight between the members, every week. I left TDD, because I got threatened about being banned, cuz I posted a topic about admin abusing lol. So, I hope I can help KCA in CW's, with ma soldiers Smile

Philly.
Guest


Back to top Go down

Re: Application

Post by Fire on Fri Dec 31, 2010 9:33 am

your in.






for sure




Eagle: He is Asian, Asian....like Asian

*Fire joins the channel, saying something*
Eagle: Lolwut, you sounded like Met
Fire: Yeahhhhh, I'm Met!!
Eagle: Naahhh, Met is too awesome
Eirik: Ye, true
Alpha: Met is....uhmmm erhm.....ya Met.
*Channel is rofling*



Fire: emma stone is in this movie
Eagle: ..Oh god what has this guy done to you


Fire: oh yeah got Bioshock :p
Fire: Very Happy
Eagle: The amounts of fuck you cannot be taken by steam


Red: Fapping is not counted as a hobby

Eirik: Sooo Fire, tell me your story, dinner bai
Rest of Mumble: WTF
avatar
Fire
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 4006
Reputation : 53
Join date : 2010-04-03
Age : 23
Location : Wherever i wake up in the morning

View user profile http://www.youtube.com/user/FiresStream

Back to top Go down

Re: Application

Post by Ostrich Man on Fri Dec 31, 2010 9:34 am

Looks goody, just wait for a admin Razz




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Redslaya on Fri Dec 31, 2010 9:35 am

2 lvl 30s? welcome in 4 sure!







A forum post should be like a skirt: long enough to cover the subject but short enough to keep it interesting
avatar
Redslaya
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 4836
Reputation : 133
Join date : 2010-08-26
Location : USA

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Eagle on Fri Dec 31, 2010 9:44 am

Met, where are you?! Take this guy D:<




Bird

Eagle
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 4022
Reputation : 128
Join date : 2010-04-04
Age : 22
Location : Berlin, Germany

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Fire on Fri Dec 31, 2010 9:52 am

on xfire:

=KCA=AdminDread: ya I'll get to it soon


so we have to wait Razz




Eagle: He is Asian, Asian....like Asian

*Fire joins the channel, saying something*
Eagle: Lolwut, you sounded like Met
Fire: Yeahhhhh, I'm Met!!
Eagle: Naahhh, Met is too awesome
Eirik: Ye, true
Alpha: Met is....uhmmm erhm.....ya Met.
*Channel is rofling*



Fire: emma stone is in this movie
Eagle: ..Oh god what has this guy done to you


Fire: oh yeah got Bioshock :p
Fire: Very Happy
Eagle: The amounts of fuck you cannot be taken by steam


Red: Fapping is not counted as a hobby

Eirik: Sooo Fire, tell me your story, dinner bai
Rest of Mumble: WTF
avatar
Fire
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 4006
Reputation : 53
Join date : 2010-04-03
Age : 23
Location : Wherever i wake up in the morning

View user profile http://www.youtube.com/user/FiresStream

Back to top Go down

Re: Application

Post by ArseenVinct on Fri Dec 31, 2010 9:54 am

Ur in. Make an account and I'll activate it
avatar
ArseenVinct
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 852
Reputation : 52
Join date : 2009-12-24
Age : 25
Location : Belgium

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Met on Fri Dec 31, 2010 9:56 am

Well...hm....maybe....perhaps...I dunno Rolling Eyes

Just kidding. You know the answer. Wink
avatar
Met
LoL Member
LoL Member

Male Posts : 2475
Reputation : 218
Join date : 2009-12-24
Age : 24
Location : Kent, England

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by raggedTHORN on Mon Jan 03, 2011 2:16 am

welcome ^^
if you're wondering,most of the action round here takes place in the spam section (@everyone else, can i call it spamland Very Happy?)
avatar
raggedTHORN
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 3320
Reputation : 138
Join date : 2010-01-03
Age : 22
Location : Wales

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Bliepbliep on Mon Jan 03, 2011 2:21 am

Welcome
avatar
Bliepbliep

Male Posts : 1084
Reputation : 24
Join date : 2010-07-01
Age : 1343
Location : In a town that Blieps :P

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Guest on Mon Jan 03, 2011 3:05 am

Welcome, we can use lvl 30's for sure!!!!

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Application

Post by blindboylevy on Mon Jan 03, 2011 5:06 am

Hellow there




Get Lucky
avatar
blindboylevy
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 5406
Reputation : 132
Join date : 2010-09-30
Age : 25
Location : Belgium

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Guest on Mon Jan 03, 2011 5:38 am

Looks pretty good, wait for an admin to accept...

Wait...

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Application

Post by Ostrich Man on Mon Jan 03, 2011 6:49 am

VeskoMarinov wrote:Looks pretty good, wait for an admin to accept...

Wait...

He got accepted yesterday or 2 days ago XD




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Cesar <3 on Mon Jan 03, 2011 7:14 am

Heisann




"[22:24] =KCA= Eagle: And screw you. bcuz of your "me too hooooot" I always had to think about it/you...While takin a shower....soo wrong.....fuck you"

[21:41] =KCA= Ezreal: wat else
[21:41] =KCA= Ezreal: mhhhm
[21:41] =KCA= Ezreal: Oh right wat about some nice stories?
[21:41] =KCA= Ezreal: aint all negative
[21:41] =KCA= Cesar: yes pls
[21:41] =KCA= Cesar: *unzip*
[21:41] =KCA= Ezreal: Ehm
[21:41] =KCA= Cesar: LOL
[21:41] =KCA= Ezreal: ehhh
[21:42] =KCA= Ezreal: fk
[21:42] =KCA= Ezreal: u
[21:42] =KCA= Ezreal: ²

[04:11] Fudge: goodnighty 
[04:11] =KCA= Cesar: cya
[04:11] Fudge: the sex was painful but fun

Cesar <3
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 2190
Reputation : 60
Join date : 2009-12-30
Age : 98
Location : Oslo, Norway

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Ostrich Man on Mon Jan 03, 2011 7:20 am

Heisann ja Very Happy
Hei sveis Very Happy
Hallais Very Happy
Heisann på deisann Very Happy
Hi Very Happy
Hola Very Happy

I think you take the point noe XD




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by raggedTHORN on Mon Jan 03, 2011 7:23 am

what is heisann? Razz
avatar
raggedTHORN
|Admin|
|Admin|

Male Posts : 3320
Reputation : 138
Join date : 2010-01-03
Age : 22
Location : Wales

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Ostrich Man on Mon Jan 03, 2011 7:26 am

raggedTHORN wrote:what is heisann? Razz

Everything i said there is words that means hello, hi etc. in different languages Razz
Most of them are norwegian, but i think philly knows what they mean Very Happy
Norwegian and danish isn't that different XD




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Guest on Sat Jan 08, 2011 5:32 am

I often talk with other Norwegians Razz So yeah, I kinda understand it, except some weird words.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Application

Post by Ostrich Man on Sat Jan 08, 2011 6:00 am

I think danish is weird from time to time XD
But not that different from norwegian Very Happy




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Larkïn on Sat Jan 08, 2011 7:30 am

I have a danish friend at school, and danish sounds a bit weird :> (but then i guess french sounds weird to a danish :p)




#1 LoL Player np


SKT1 God Tier Team
avatar
Larkïn
LoL Mod
LoL Mod

Male Posts : 1776
Reputation : 47
Join date : 2010-12-28
Age : 20
Location : France, Normandy.

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Guest on Sat Jan 08, 2011 8:14 am

Alex47 wrote:I have a danish friend at school, and danish sounds a bit weird :> (but then i guess french sounds weird to a danish :p)

I got French in school, but with a retarded teacher v_v
So I almost don't know anything in French after 1½ year lol.

Guest
Guest


Back to top Go down

Re: Application

Post by Ostrich Man on Sat Jan 08, 2011 8:31 am

I have spanish at school Very Happy
Danish, norwegian and swedish isn't that different :3




Eagle-"I also got the dragon dildo"

=KCA= Cyberke: ZOMg
=KCA= Cyberke: I LOVE U EIRIK
=KCA=Ostrich Man: ^^
=KCA=Ostrich Man: ikr

I love you Cyber I love you

Ostrich Man
Phatal Crew
Phatal Crew

Male Posts : 2914
Reputation : 32
Join date : 2010-08-08
Age : 22
Location : IDK

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by steffer on Sat Jan 08, 2011 9:00 am

i hate french its hard Very Happy
avatar
steffer

Male Posts : 1372
Reputation : 2
Join date : 2010-09-28
Age : 22
Location : zaventem belgium

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Larkïn on Sat Jan 08, 2011 5:13 pm

I have spanish at school...I hate that language V_V




#1 LoL Player np


SKT1 God Tier Team
avatar
Larkïn
LoL Mod
LoL Mod

Male Posts : 1776
Reputation : 47
Join date : 2010-12-28
Age : 20
Location : France, Normandy.

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Met on Sat Jan 08, 2011 9:54 pm

[quote="Philly"]
Alex47 wrote:
So I almost don't know anything in French after 1½ year lol.

6 years on and I'm clueless...

Anyway, getting a bit off-topic...

/lock
avatar
Met
LoL Member
LoL Member

Male Posts : 2475
Reputation : 218
Join date : 2009-12-24
Age : 24
Location : Kent, England

View user profile

Back to top Go down

Re: Application

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

View previous topic View next topic Back to top

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum